diumenge, 26 de gener del 2014

Cihat Sami condemnat a 30 anys de presó per cada dia de militància al PKK

La justícia repressiva turca de Wan ha condemnat Cihat Sami a 300 anys de presó.

Es dona la circumstància que la condemna és per haver militat 10 jorns al Partit dels Treballadors del Kurdistan (PKK). Sami hauria entrat a militar al PKK el 17.06.2012 essent capturat el 27.06.2012 en un xoc a Muş. La condemna és per posar una bomba a una caserna militar turca al Kurdistan i atacar-la amb armes automàtiques. Sami va negar haver participat en cap acció armada els 10 dies que va militar al PKK:

"No tenia armes al ser detingut. Vostès m'imposen 30 anys de presó oer cada dia que vaig militar; i això ho anomenen justñucua. Jo condemno la seva justícia (...) Els hi prometo que una vegada m'alliberin em tornaré a reunir a la guerrilla i lluitaré pel meu poble el que em resti de vida".


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada